Sonda
Co zmienił byś w naszym sklepie ?
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Reklamacje

 
ZANIM ODBIERZESZ PRZESYŁKĘ

Stan przesyłki należy obowiązkowo sprawdzić w obecności kuriera i zweryfikować czy przesyłka nie jest uszkodzona (również w środku).
W przypadku gdy opakowanie przesyłki posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne zalecamy odmówić przyjęcia przesyłki (nie należy podpisywać listów przewozowych, nie należy odbierać przesyłki od kuriera), a następnie skontaktować się z naszym Działem Reklamacji (tel. 46 855 33 25).
 
GDY PRZESYŁKA ZOSTAŁA ODEBRANA
 
Jeżeli zamówiony produkt, po jego odebraniu, okaże się uszkodzony koniecznie należy sporządzić PROTOKÓŁ SZKODY i obowiązkowo uwzględnić w nim USZKODZENIE OPAKOWANIA ZEWNĘTRZNEGO. Co ważne - jeden egzemplarz protokołu należy zachować dla siebie, gdyż będzie on niezbędny do uznania zgłoszonej ,z tytułu uszkodzeń, reklamacji.
Uszkodzony towar (wraz z protokołem) należy przechować do czasu rozpatrzenia reklamacji.
O zaistniałej sytuacji należy poinformować Dział Reklamacji sklepu 

UWAGA!!! Przyjęcie przesyłki bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia mechanicznego. Jeżeli Kupujący nie wykonana wspólnie z przewoźnikiem protokołu szkodowego na tą okoliczność w momencie odbioru przesyłki, oraz nie zaznaczy uszkodzenia opakowania zewnętrznego, reklamacja z tytułu uszkodzenia nie będzie mogła zostać uznana za zasadną.
W przypadku gdy opakowanie przesyłki posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne zalecamy odmówić przyjęcia przesyłki (nie należy podpisywać listów przewozowych, nie należy odbierać przesyłki od kuriera), a następnie skontaktować się z naszym Działem Reklamacji (tel. 46 855 33 25).
 
do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl